Het gebouw

Huidig gebouw
De Kleine Nicolaas is gevestigd in een prachtig gebouw naar Amsterdamse schoolstijl. De school telt negen klaslokalen, een teamkamer, een gymzaal, vier kantoren voor onderwijsondersteunend personeel/extra ondersteuning en een speelplein voor groep 1 tot en met 3. Groep 4 tot en met 8 maakt gebruik van het Valeriusplein tijdens het buitenspelen. In 2010 is het gebouw volledig gerenoveerd.

Toekomstig gebouw

In de toekomst gaat De Kleine Nicolaas verhuizen naar het Havenstraatterrein. Het Havenstraatterrein is een nieuwe wijk waar De Kleine Nicolaas tussen nieuw te bouwen woningen in komt te staan. Het is de bedoeling dat de nieuwe woningen en de school in 2028 wordt opgeleverd. Op dit moment zitten wij in de beginfase van de procedure om uiteindelijk tot een nieuw gebouw te komen, wat aan al onze eisen voldoet. Via onze website informeren wij u over de voortgang van ons nieuwe gebouw.

Voor meer informatie over de ontwikkeling van het Havenstraatterrein verwijzen wij u naar de website van de Gemeente Amsterdam.

Route Kleine Nicolaas naar Havenstraatterrein